Liceul Teoretic „George Pop de Băsești” Satu Mare
Anunță concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale vacante de SECRETAR ȘCOLAR
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- Are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- Cunoaște limba română, scris și vorbit;
- Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- Îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs.
- Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorităților, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției constractuale sunt:
- Nivelul studiilor: medii (cu diplomă de bacalaureat)
- Competențe utilizare calculator
- Domiciliul în Satu Mare (constituie un avantaj)
- Acordul scris al Consiliului de Administrație al Fundației „Sfantul Anton de Padua” Ulmeni
- Permis de conducere categoria B și mașină (constituie avantaj)
- Disponibilitate la program prelungit
Comportamentul şi conduita:
Să aibă un comportament şi o conduită adecvată unei instituţii de învăţământ atât faţă de copii, cât şi faţă de colegi.
Cerinţe psihologice:
Asumarea responsabilităţii;
Rezistenţa la sarcini repetitive;
Adaptarea la sarcini de lucru schimbătoare;
Echilibru emoțional;
Bibliografie:
-Legea Educației Naționale nr. 1 /2011;
-ROFUIP, Regulament - cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar /
aprobat prin ordinul de ministru nr. 5.447/31.08.2020;
- Regulamentul privind regimul actelor de studii și al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul nr. 3844/2016 din 24 mai 2016
- Codul muncii Legea 53/2003 republicată
Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
- Scrisoare de intenție scrisă de mână;
- Cererea de înscriere la concurs adresată conducerii;
- Curriculum vitae european;
- Copia actului de identitate;
- Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor, specializărilor;
- Carnetul de muncă (în copie)/ adeverințe care să ateste vechimea în muncă;
- Copie după permis;
- Adeverință medicală care să ateste starea corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate
- Recomandare de la ultimul loc de muncă.
- Certificat/curs de formare pentru secretarii din unitățile școlare constituie un avantaj
Concursul se va organiza conform următorului calendar:
Depunerea dosarelor: 29 iunie- 1 iulie, între orele 1600-2000, 4 iulie orele 800 - 1200
Evaluarea dosarelor: 4 iulie 2022
Proba scrisă 8 iulie 2022, ora 13.00. Timp de lucru 90 de minute.
Proba practică de competențe digitale 8 iulie 2022, ora 15.00. Timp de lucru 30 de minute
Interviul: ora 16.30
Nota minimă de promovare este 07.00
În cazul în care notele mai multor candidaţi sunt identice, departajarea se va efectua după aplicarea următoarelor criterii, în ordine: în situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs, candidatul care are cea mai mare notă la examenul de bacalaureat/licentă.
Notele la interviu nu pot fi contestate.
La concurs pot participa numai candidaţii ale căror dosare de înscriere sunt complete şi corect întocmite.
Observații:
- Documentele vor fi îndosariate în ordinea menționată mai sus, într-un dosar cu șină,
- Actele vor fi prezentate și în original, în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relații suplimentare la telefon 0744586821
Director,
Prof. Sălceanu Mihaela Dorina